0

Ostutungimused

1.      Tooted ja ostu sooritamine

- Kõik MOTO e-poe tootehinnad sisaldavad 22% käibemaksu.
- MOTO e-poes olevad tootepildid on illustaratiivsed ning võib esineda mõningasi erinevusi. E-poes olevate toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
- Valige toodete alt soovitud kaubad ja lisage need ostukorvi. Ostukorvi sisu vaatamiseks valige "Ostukorv". Kui olete kõik vajalikud tooted ostukorvi pannud, saate vormistada tellimuse.
- Tellimust saate vormistada kahel erineval viisil - otsetasumisega või siis järelmaksuga.
- Otsetasumisega tähendab seda, et saadate oma tellimuse meile, me vaatame Teie tellimuse üle ning seejärel saadame arve.
- Järelmaksuga - saadate meile tellimuse koos  järelmaksu taotlusega, me vaatame Teie taotluse üle ning anname e-maili või telefoni teel vastuse.
 
 
2.      Kauba eest tasumine
- Peale tellimuse vormistamist väljastatakse e-maili teel arve, peale selle tasumist täidetakse tellimus. Palume maksta arve ainult siis, kui arve on Teieni e-mailiga jõudnud.
- Ostetud kauba eest palume tellimuse summa kanda meie pangakontole (kõik rekvisiidid olemas arvel). Arve tasumisel palume kindlasti märkida selgitusse arve number.
- Kui raha pole laekunud 3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse vormistamist, tellimus tühistatakse.
 
3.      Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
- Tellimust hakatakse täitma pärast selle eest tasumist ehk sellest hetkest, kui raha on MOTO kontole laekunud.
- Kui soovitud kaup on meil laos olemas, siis ei ületa ooteaeg tavaliselt 3-4 päeva,
- Kui soovitud kaup on tellimisel, siis tuleb oodata järgmise partii saabumist tehasest, ning kohaletoimetamise tähtaeg võib võtta 1-5 nädalat.
- Kui olete tellinud mitu erinevat  toodet, siis analüüsime teie tellimuse ning saadame arve vastavalt kauba olemasolule.
- Juhul kui selgub, et toote planeeritud tarneaeg ületab 5 nädalat kontakteerub MOTO esindaja pakkudes uue tarneaja, asemele vähemalt samalaadse toote sarnase hinnaga või 100% ulatuses tasutud ostusumma tagastuse.
- Kui klient loobub oma tellimusest ja kokku lepitud tarne tähtaeg ei ole ületanud mõistlikku piiri, siis on Moto AS õigus võtta lepingust taganemise tasu 5% müügisummast. 
- Teil on võimalus tellida kaupade kättetoimetamist posti teel või kättesaamist meie laost.
- Kauba kättetoimetamisel postiga saadetakse kaup koos arve originaaliga. Enne kauba vastuvõtmist ja saatelehe allkirjastamist kontrollige, et pakend poleks vigastatud, vastasel juhul tagastage kaup kullerile või postkontorisse ning teavitage meid koheselt.
 
4.      Pretensioonide esitamise aeg ja garantii
- Kõikidel MOTO e-poes olevatel toodetel on pretensioonide esitamise aeg 2 aastat. Garantiitööde teostamise aluseks on tootega ostmisel kaasas olnud signeeritud arve ja tehnika ostu puhul lisaks kasutusjuhend.
- Puuduse ilmnemisel on Teil õigus nõuda kauba parandamist või ümbervahetamist vastavalt garantiitingimustele. Kui kaupa ei ole võimalik vahetada või parandada, on ostjal õigus tellimusest taganeda. Garantii ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud kauba ebaotstarbekast ja valest kasutamisest või tavapärasest kulumisest.
 
5.      Tagastustingimused
- MOTO e-poest ostetud toodetele kehtib 14 päeva jooksul tagastusõigus.
- Toote tagastamiseks on vajalik tootega ostmisel kaasas olnud signeeritud arve. Toote tagastamiseks peab ostja tegema MOTO nimele vastavasisulise avalduse ning tagastama seejärel müüjale tellitud kauba. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Toote tagastamisel ei kompenseerita ostetud toote saatekulusid.
- Toote saab tagastada ainult siis, kui toode on tagastades täiesti kasutamata ning originaalpakendis. Juhul, kui peale toote tagastamist ilmneb, et toodet on kasutatud või puudub originaalpakend või toode on müügiks kõlbmatu ostja süül, on MOTO e-poel õigus nõuda toote ostnud isikult leppetrahvi kuni 50% ulatuses tagastatud kauba väärtusest.
 
6.      Ostutingimused
- Ostutingimustega tutvumine on igale kliendile kohustuslik.
- Ostu sooritamisega, nõustub klient, et on tutvunud MOTO e-poe ostutingimustega.
 
7.      Ostutingimused kohapeal poest ostmisel.
Korralik ning töökorras kaup, mis on kohapeal poest ostetud ja kliendi poolt välja valitud ei kuulu tagasiostmisele.Erandkorras ja poolte kokkuleppel võimalik kasutamata ning korras kaup ringi vahetada teenustasuga 15%.
 
+372 6773030 Intermoto-Estonia Youtube
   ...